nystart?

"allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar"

Det stämmer verkligen. Har förlorar de två människorna som någonsin betytt mest för under loppet av 7 månader.. Hur mycket smärta ska en människa få genomgå egentligen?

Men jag har lovat mig själv att göra det bästa an siuiationen, att sitta hemma och tycka synd om mig själv gör inte att de kommer tillbaka till mig. Felicia kan jag inte göra något åt, hon är himlens vackraste ängel! En ängel som jag älskar och saknar varje dag!
Men A kommer jag aldrig riktigt släppa taget om, honom kommer jag alltid älska. Älska honom för det stöd han varit under dessa 7 månaderna. Jag ångrar inte en sekund med honom. Han är den finaste pojke som någonsin gått på denna jord. Ett hjärta av guld! Och jag fick iallafall 21 månader med det hjärtat. Det finaste hjärtat!
Men har är min vän, en vän som vet allt om mig. Och så hoppas jag det förblir. Han är för viktig för att slänga bort och aldrig mera prata med för att han sårade mig. Men det är när hjärtat skriker som man vet att det var äkta kärlek. Jag älskar Andreas och kommer alltid att göra! ♥


Och till något roligare, ska med t väse och kolla på när tjejerna spelar match idag. Eftersom min fot är stukad får jag inte spela med ska med och skrika och coacha lite iallafall :) Så håll tummarna för mina jäntööööör idag!


/Sandra


Du var det bästa i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0