30 januari

Hej!

Igår skrev jag att de skulle bli en tidig kväll. Så blev det inte.. Andreas, Sara och min nya vän Carl höll mig vaken ända tills klockan var två på natten. Hade tur att jag inte började från 10 idag.

Efter mycket suck och stön kom jag upp ur sängen imorse. Tog en dusch och drog iväg till Forsnäs. Och går in och väntar på att min "mentor" ska komma så vi kan släppa in eleverna och börja. Men han kom aldrig. Fick reda på att han var hemma idag igen så de var bara för mig att åka hem igen. Får inte ha eleverna sjäälv än. Är många maskiner kvar jag är tvungen lära mig.

Så när jag kom hem så åkte jag ner och tränade och efter det åkte jag, mamma och pappa till vågsjän där deras kompisar var och grillade korv och åkte sopsäck! Riktigt roligt :)

Åkte hem efter några timmar och drog på en film och sen åt vi mysmat tillsammans! En riktig familjedag!

Imorgon hoppas jag innerligt att Ola är på jobbet så jag får jobba lite. Ska gå 8-15 imorgon så är en helspäckad dag. Det är kul när det går i ett.


Bjussar väl på en bild från vågsjön idag till er som orkat läsa ända hit ner!

Ha en fortsatt bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0