första februari

Hej!
Idag fick jag äntligen åka tillbaka till jobbet! Var riktigt skönt att komma igång igen. Men var ruggigt trött när klockan ringde. Kom hem från Ekshärad vid 11 igårkväll och somnade jämt efter 12 efter att ha prataat med A i telefon och förökt trösta honom litegrann.
Men dagen har gått i ett idag. Först hade vi 5:or sen vidare med 3:or (de är så sjukt roliga att ha! Jobbar som bara tusan!). sen efter maten hade vi 7:or och sista 9:or. Så var lektioner hela dagen men ändå ganska lugnt.
Vid sex ikväll kom Malin hit och hämtade mig och vi drog en pizza och pratade en massa skit. Lika roligt som vanligt :)
Imorgon börjar jag vid 8.00 och slutar vid 13.00 tror ja så imorgon kommer gå riktigt fort tror jag. Sen tar jag helgen. Tycker jag känns riktigt gott.
Ha en fortsatt bra onsdagskväll!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0