6 februari

Hej!
Dagen idag har gått väldigt fort. Kan ha att göra med att jag började vid tio idag. Då hade vi lektion med 8or. sen var det lunchrast och sen aggerade vi syslöjdslärare. Väldigt trevligt.
Slutade vid tre och då blev det att åka hem en sväng innan Malin kom och hämtade mig. Då åkte vi och handlade lite tacogrejer och sen åkte vi hem till henne och gjorde taco och kollade på den knäppaste film jag sett iår tror ja. Leva livet eller vad den hette. INTE VÄRD ATT SE!
Imorgon blir det heldag i träslöjden iallafall. Imorgon kväll blir det att åka t Ekshärad för lite träning :)
Men nu ska jag strax stänga av datorn och sova så jag är pigg imorgon när klockan ringar vid 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0