5 februari

Hej hopp!

Vaknade astidigt idag pga att det var asljust i rummet. Måste bli bättre på att använda rullgardinen alltså. Det blir ju ljust jättetidigt på morgnaran nu. Men när jag legat och försökt somna om i tjugo minuter gick jag upp, och då var klockan kvart över nio..
Masade mig ut till soffan där pappa kollade på vinterstudion som vanligt. Så de hände inte speciellt mycket för mig på morgonen.

Vid ett tiden så åkte jag och hämtade Malin och sen drog vi vidare mot Ekshärad för lite innebandy träning :) Körde ett riktigt fys-pass idag. Och tusan vad gött de va! Hoppas de blir lika hårt varje söndag nu. Träningsvärken imorgon kommer vara underbart goo ;)

Har precis duschat nu iallafall, och ikväll får vi se vad som händer och fötter.. Blir nog bara att mysa framför tvn. Har ju chips och dipp kvar sen igår. Och sen sova! Har sovmorgon imorgon så får sova ändå t nio så ska försöka sova ut ordentligt :)

Hoppas alla får en br söndagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0