2 februari

Hej!

Somnade ganska tidigt igår faktiskt. Redan vid halv elva, men trotts det var jag stendöd när klocakn ringde vid sju imorse. Så snosade fram till halv åtta då jag var tvungen slänga på mig kläder och hoppa in i bilen.

Dagen idag har gått väldigt fort faktiskt. Började med att jag var med på 7:ans klassråd, de var nästan värre än vad våran klass i 7an var. Men bara nästan ;) Sen had ejag rast i två timmar innan vi hade träslöjdslektion i 40 minuter med två mycket speciella barn.

Slutade egentligen klockan 12 idag, men snäll som jag är stannade jag kvar och städade i slöjdsalen. Sorterade bland allt virke och bar upp lite från källaren. Så är helt slut i armarna nu. Bar både brädor, och plankor, 2"5 och fyrskilling. Sen så rundhyvlade vi en massa bröte också så ungarna skulle kunna använda det utan att få flisor i fingrarna för det gör tydligen väldigt ont!?

Bytte även damsugarpåse. Det gör jag aldrig om igen. Såg ut som en levande snögubbe efteråt ;) 

Så var kvar ända till halv 4 och höll på :)

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska snart sätta på mig mjukiser för att sedan åka t thomas och se på film. American pie 6!

Ha en bra torsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0