13 februari

Hej!
Här uppdateras det bra märker ja ;)

Men kan ju hitta på och säga att jag har haft fullt upp, men de vore en lögn så får väl helt enkelt skriva att jag har helt enkelt glömt bort de. 

 Vet inte vad jag har gjort under helen heller faktiskt.
Men i fredags fick jag min iPhone 4 som jag hade beställt. Och de vara inte bara att sätta igång den inte. Tog mig nästan hela fredan innan den kom igång som den skulle. Så antar att fredan bestod av att försöka lära sig hur mobilen funkade.

Lördan gjorde jag inte speciellt mycket. På kvällen skjutsade jag Thomas och Andersen till Uddeholm innan jag drogvidare till Ekshärad och Andreas. För skulle med dom på rally på söndag.  Så spenderade lördagskvällen tillsammans med Familjen Persson, precis som de alltid hade varit. Så de känns skönt att kunna åka dit och fortfarande känns sig mer än välkommen :)
Jag & A gick upp och kollade på tv och myste en stund innan han gick ner och pratade i telefon i en evighet. Och när han kom tillbaka väckte han mig självaklart. Så låg vaken till 4 innan jag kunde somna om igen samtidigt som A låg och snarkade brevid.. (finns inget värre än när A väcker mig och vet att ja inte kan somna om och så lägger han sig brevid och snarkar som en gris.....)

Halv sju på söndan gick vi upp för att göra oss irodning för en dag ute i skogen. Var uppe i slalombacken i Hagfors och kollade. Vi GICK upp för backen, ca 2 km. Och de var ingen liten lutning på den backen heller. Men när vi väl kom fram så tände vi en brasa och hade de så mycigt så. Kollade på bilarna när de åkte förbi och grillade korv och så emellan.

Tillbaka i Ekshärad vid 4 och då åt vi lite fika innan jag och A gav oss iväg på en liten biltur som blev en lång biltur. Skulle bara upp en sväng till kyrkheden men de blev några mil runt om i ekshärad på skogsvägar.
Somnade vid elva efter lite mys och deeptalk och gick upp vid 6.

Skjutsa A t bussen imorse och åkte hem en stund innan jag åkte t jobbet. Trött som en säl men slutade 12 så kan inte klaga. Tränade efter jobbet och sen har jag inte gjort så mycket mer under dessa dagar.

Världens längsta och tråkigaste inlägg men äsch då.

/ Sandra


(här ska de vara en bild på en rallybil, men har inte orkat lagt in dom i datan än. De kommer inom kort...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0