25 augusti 2011

Idag fyller min syster 21 år. Grattis till dig!  <3

Det innebar också att släckten skulle komma hit. Och det blev lika jobbigt som jag har förväntat mig. Det var inte alls samma sak utan min älskade knorr. Nu måste man tänka sig för innan man säger något, och fundera på "är det verkligen okej att säga hennes namn? eller ska jag vara tyst istället?"

Allt blev så himla jobbigt. Vet inte om det någonsin kommer att kännas bättre när det bästa med våra släckträffar inte längre finns vid mig. Jag längtar verkligen inte till den 29 september eller till juldagen.

Men till något roligare nu då, jag har klippt mig idag. Och då menar jag verkligen klippt mig, hela 20 cm kortare. Så hade Felicia varit med idag hade jag blivit bombaderad med frågor som "varför? hur? när? hur tänkte du när du gjorde det? Var det läskigt?" allt på en gång så man inte skulle kunna svara innan nästa fråga skulle komma. Min älskade lilla knorr. <3

Imorgon blir det en snabbis ner till mormor iallafall och sen ska jag väl vara med Helén tror jag.

Men nu ska jag lägga mig och sova. Varit en lång och tuff dag.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0