bilder!

Det var en riktigt rolig och galen natt! =D
kom dit vid typ fem och då gjorde vi iordning allt och vid sju kom Robin så då sjöng vi för han sen åt vi mat (:
Vid nio typ kom det fullt med annat folk så då blev det dans och en massa kortspeling! :)

Fick endast tre timmar sömn den natten så somnade redan nio på lördagen =) Härligt!

Men tack för kvällen mina fina vänner! <3




Jag och Borgert! :)



Mina pojkar det! (a  Magnus, Christian & Andreas :)

 
me & sötisNicole! <3


Babbe & jag



Johanna & jag



borgert & födelsedagsbarnet Robin :)



Dans på bordet! jag fick upp John på bordet! lite stolt jag kände mig då (a) :D



Världens sötaste Chrischan! :)



Timmy Matti & Pellikka gjorde en lapdance för födelsedagsbarnet xD



Timmy Robin Pellikka & Matti efter dansen :)



Robin & Elin



Timmy & john :)



Störtis Gent & Thomas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0