31 mars 2010

Hallå!

Apun var lika seg och slapp idag som alla andra dagar. Spacklade klart ett helt klassrum :O  det tog tre timmar. jag var såååååååå lett på spackel efter det. Sen så målade jag fönster. Fast emellan så blev de ju en massa bus med Elin, Christoffer, John & Chrischan också :D Var uppe och spelade musik och fjantade runt och pratade massa minnen :)

När jag kom hem så åkte jag coh cattis till andreas och tapetserade lite. Sen åkte vi på BodyCombat :) Blev rätt svettigt där .... redan efter två låtar xD men de är så de ska vi när man tränar :) svetti åh goo'! 


Ska snart slänga mig i bingen för att sova också :) och läsa lite grann måste jag också göra. suck.. Läser förmodligen världens segate bok på svenskan.. 

Men Vi hörs kanske imorgon :) 

He det bra! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0