26 mars 2010

Nej men oj, jag måste ha blivit sjuk :o skriver här idag igen.. ;)

Vaknade väldigt tidigt av att jag råkde nocka väggen så jag trodde näsan skulle flyga upp i hjärnan så det var bara att springa upp till badrummet för att kolla att allt satt där det skulle.. Och det gjorde det som tur var :D

eftersom jag hade för ont för att orka somna om så satte jag mig med matten.. Fast jag gjorde bara ett tal för sen fastnade jag och orkade inte koncentrera mig längre.. Har även fixat lite musik nu på morgonen :) Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag ner till centrum en sväng för att göra lite ärenden. (vad fjantligt det lät! ) 

Sen vid kvart över tre typ ska jag hoppa på bussen till hagfors för att möta upp snyggNicole, BajsElin och Sofie :)
kommer nog bli en rolig kväll! 


Ha det bra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0