25 mars 2010

Hejhej :)
Tänkte skriva några rader bara för ovanlighetes skull :P

Händer inte så mycket för mig nu för tiden. Är väl typ skola, träning, lite plugg, tv/dator och sen sover ja. Inte så värst roliga dagar inte :P

Men i helgen så var jag hemma hos min syster i jönköping :) Vi avr ute och shoppade, kollade på bägge twilight filmerna, såg Remember me på bio och så åt vi massa godis! :D

Men tillbaka till nutiden då. imorgon är jag ledig så har långhelg! =D Men imorgon blir det att gå upp vid typ 11 och plugga matte och duscha och göra sig iordning för imorgon vid tre typ åker jag till hagfors på fest! :) Kommer bli riktigt roligt. Som vanligt när Nicole är i närheten :D wiho!


Men nu ska jag käka kvällsmat!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nicole

inge grym vi kommer va nej! :D

2010-03-25 @ 21:32:39
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0