tvåtusentio!

Så var det ett nytt år nu då!
Kvällen/natten blev inte som planerad..
Började med middag här och sen åkte vi vidare till millan där det var mycket trevligt och så :)
Men sen skulle vi egentligen ha åka till hagalundskolan jag helen och elin men då fick vi ett smsm där det stog att de var inställt, så vi åkte till sunnemo.
Var inte speciellt kul alltså.

Men jag tog mig en sväng in till sunnemo med Johannes & Felicia iallafall.
Och sen så kom ju pontus och gjorde mig & Helén sällskap typ hela kvällen :)
Han är att bra söt den pojken (a)

Och har verkligen märkt att Robin Tönnsen är en riktigt söt, snäll och omtänksam person när man väl känner honom :)

Vid kvart i tre kom Andreas och hämtade mig helen och elin iallafall. Han var väl inte speciellt glad att behöva göra det, och inte cattis heller..

Nu ska jag iallafall gå och tvätta av sminket och slänga av mig kläderna och lägga mig och siva i min renbäddade säng =D Kommer bli underbart!

Bilder från kvällen kommer imorgon :)


/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0