pulka, film o mys :)

Hämtade upp helén var hängbroarna vid sju och åkte sedan vidare till hanna där hon och ida var. Vi klädde på oss och gick till s backen och åkte madrass, och plastpåse! :)
Jävlar vad de gick! (a) haha

Gick även ut på isen och hade roligt också. Hittade på olika danser. jättesöta, verkligen ;)
men lite senare kom frida ner till oss också (:

Vid nio ungefär blev det kallt åt oss så vi gick hem till hanna igen och åt kex med olika ostar på och kollade på sex and the city filmen och pratade och hade det mysigt :)

Vid tolv sätte jag ida och frida på oss varmklädernaigen och begav oss hemmåt :) Jag upp till hagalund och dom till hea. Fick ju iallafall sällskap ganska lång bit (:

Nu ska jag lägga mig och sova så får vi se om jag vaknar vid tre inatt då Sverige spelar semifinal i j-vm (: 

Men nu ska jag sova (: 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0