nyårslöfte!

Har precis kollat klart på National treasure 2 nu :)
Och jag som var jättepigg förut när jag vaknad är astrött nu..
Så blir nog natta tidigt för mig idag!
Men jag är så sugen på godis (a

Mitt nyårslöfte är ju att bara äta godis på fredagar för max 20 kr.
Och så ska jag inte äta pizza och andra feta saker.
Och så ska jag fortsätta träna så som jag gjort de senaste veckorna, minst 4 ggr i veckan :)
3 pass och en gång i gymmet :)

Men eftersom det är fredag idag borde ja ju få äta lite godis. Och om ag går ner och köper så borde de ju inte göra så mycket. För de är ju faktiskt en bit att gå för att komma till antons! (a)


Men nu måste jag få något i magen, inte ätit något på hela dagen ..  

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Nicole

tycker ditt nyårs löfte kan va att leka med mig oftare :D

2010-01-03 @ 21:10:02
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Nicole

Sandra: Toppen! :)

2010-01-04 @ 01:30:57
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0