attack

Åkte till andreas en sanbbis förut, men de slutade med att jag och cattis blev osams så då drog vi hem istället. Kollade på när cattis klippte helena. Hon har typ inge hår kvar på huvudet xD haha. Så skulle jag aldrig våga klippa mig!

Vid fem åkte jag o cattis ner på BodyAttack iallafall :) Var ett mixpass idag och de var riktigt rolig! :) Men tycker inte att de var så jättejobbigt, tycker att passet vi kört den senaste perioden var jobbigare i det stora hela. Men styrkan på slutet önsklade jag bara att någon skulle komma och döda mig! :0 usch vad jobbig den var....
Men annars tycker jag att alla låtar var roliga! :) De hade verkligen lyckats pricka in låtarna med bra och egga musik och sköna och roliga korografier :)

Imorgon ska jag o cattiskick off på styrkan mellan 09,00 - 14,30 :) Då är det mixpass, så det blir nog typ 2 - 3 låtar från alla olika pass. (Pump, attack, combat, viwe, step, balans) och så ska vi spinna och så ska blir det ett styrkepass i gymmet :) Kommer blir riktigt roligt, fast lite död jag kommer att vara efter då. Men det är bara att duscha då för sen ska jag på innebandy med helen :) Har fått en fribiljett av henne :D gulligt tycker jag (a)


Men nu ska jag snart kollapå lite morden i midsomer och sen snosa kudde så jag orkar gå upp halv åtta imorgon! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0