100117

Har inte gått att komma in på bloggen på hela helgen därför jag inte skrivit något..
Har inte gjort alltför mcyket iallafall. Igår var jag mamma & pappa i karlstad och köpte lite saker till mig :)

Köpte en vinterjacka, täckbyxor och vantar från Everest och så fick jag mig en färjestad mössa :)

Skulle egentligen ha betalat allt själv för tycker synd om mamma att hon ska betala allt sånt för mig. Och ja hade kollat ut ett jack - och byxsett som var billigt och bra, bara 1000 kr. inte dyrt för både delarna. Men när jag provade det så tyckte pappa att de inte var något bra för ja skulle frysa ihjäl om ja skulle åka i det en hel dag. Så fick mig en jacka som bara den kostade 1000 kr, och täckbyxorna för 800. Och de hade jag itne råd med så mamma pröjsade åt mig :) Så tack så jättemycket mamma! <3 

Senare vid fyra typ gick ja och la mig och sov i två timmar :) var riktigt skönt faktiskt. Och sen gjorde ja inte så mycket mer igår. kollade på tv och så (:

Idag har jag varit på innebandy tillsammans med Nicole! :D Har inte träffat henne på jättelänge. Så det var jätteroligt! Paratade om lite allt möjligt ;D

Sitter nu och väntar på att Johan Falk ska börja iallafall :) Sen ska ja sova. Men tar den sena bussen till skolan imorgon iallafall :D orkar inte sitta och vänta i skolan i flera timmar (a)

Men ha det gött!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0