100115

Vart en ritkigt slapp dag idag. Inte gjort ett dugg typ. Jobbade först med ritningsläsning i typ en timma, riktigt trevligt må jag säga :) har så jävla skön klass! :D

Sen så gjorde jag och elin ett armeringsnät, de tar ungefär en kvart att göra en sån, vi gjorde ett nät på 5 timmar xD lite grymma vi är ;)

Sen satt vi inne i teorisalen och pratade om allt mellan himmel och jord med pontus o Christian :)

Ska snart upp på hockey iallafall :) Men måste lägga mig tidigt ikväll för imorgon ska vi åka mot karlstad vid sjutiden. Helena ska med bussen tillbaka t jönköping och jag ska köpa täckbyxor, täckjacka, mössa och vantar :) 

Men ha de bra! 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0