100113

Det är väldigt kasst uppdaterande här men nu när jag går i skolan och tränar så har jag inte riktigt tid för det. Men de kommer väl något inlägg ibland. ska iallafall försöka en gång på dag men kan inget lova.

APUn denna vecka så har det varit svinigt kallt alltså! Vi har fått tagit pausar typ en gång i timmen för att gå in och värma oss och dricka något varmt så vi inte ska frysa ihjäl! Men roligt att vara med micke iallafall! sjuk är han xD och när henrik också är med är de ju dagisklass på det hela.. då himla roligt alltså xD
Tror ja har haft 70 olika namn under dessa två dagar. allt från kassandra till gudrun & britt-marie o ja vet inte allt vad de kallar mig för. eftersom jag är den enda tjejen på det bygget så vet de att de alltid är ja som svara .. :p hehe 


Ska lägga mig och kolla på Two and a half men nu, sen room service och sen american pie - band camp! :D typ världens roligaste film eller något :D hihi ^^ 

Bara en lektion imorgon så slutar halv tio! :D kommer hem vid kvart över tio! UNDERBART! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0