100110

sista dagen på lovet idag och ja ahr lust att bara lägga mig ner och gråta floder!!
Ja vill inte gå upp sex på mornarna!!! :( Om skolan skulle börja vid typ halv elva och sluta vid tre skulle jag ha mycket bättre instälning till skolan alltså :) om de inte vore för pojkarna o elin så skulle jag inte vara så duktig som jag är idag (a) :P

Vaknade iallafall vid kvart över tio. hoppade i duschen och ska snart göra mig iordning för att åka hem till Helén och ta lite kort och så :) trevligt trevligt :)

Dagen igår var riktigt roligt iallafall! Men herregud vilken träningsvärk jag har i mina axlar... haha!
Men då vet man ju att man har gjort något iallafall :)

Men nu har jag inget mer att skirva så, hörs ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0