100109

Var riktigt svart att somna inatt alltså. Låg och tänkte på det ena och det andra. Och sen när jag vär slumrar till så börjar det tjattra ute i hallen. trodde nästan att PRO hade sitt årsmöte ute i hallen. Så fick lov att vänta tills alla hade åkt hem innan jag kunde börja om igen. Sida, rygg, sida, andra sidan, rygg, mage, rulla upp ögonen, och sida, krypa lite längre ner i sängen,  lägga huvudet på andra täcket och börja räkna gångertabellen från 1 - 10 om och om igen! Lyckades hitta bra sovställning tillslut, och john blund kom äntligen till mig :)

mobilen ringde halv åtta, var bara att hoppa upp hur lite jag än ville det! Min säng var ovnligt skön idag.. Men gick och åt frukost och såoch nu ska jag sätta i mobilen i öronen och börja tagga! :D 

Vi hörs sen efter jag innebandyn, för ja hinner aldrig skriva något här mellan styrkan och innebandyn. tror jaiallafall. 

Hoppas alla får en bra dag! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0