100108

Kom hem från Thomas vid två igår ungefär. kollade på Baksmällan om är riktigt jävla rolig! iallafall om man tänker sig att alan, den knäppa är thomas xD haha. Fast jag fick mig nog ett och annat blåmärke efter alla mina snälla komentarer ;) mohaha!
Sen så gick jag husesyn, var riktigt fint där inne alltså :) Men han har bytt ut sin säng :O fast den va skön den här också. Så låg väl och pratade lite skit och så fick jag ännu mer stryk. haha

När ja kom hem borstade jag gaddarna och somnade lika fort som jag la mig i sängen :)

Vaknde vid tio och trodde jag skulle dö! Det kommer aldrig att gå att komma upp sex på måndag, de finns inte en chans! Men lyckas ja komma upp kommer jag se ut som en halvdöd mumie. 

Idag ska jag iallafall hjälpa till att lägga golv hos andreas o cattis. Och sen har jag bestämt att jag SKA och sola! :) 

men vi hörs sen, nu ska jag hoppa på helena :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0