100107

Hade mobilen på tio idag så att jag blir lite mer van att gå upp på morgnarna nu när skolan börjar igen på måndag. Jag vill inte! Jag orkar ine att gå upp klockan sex vajre morgon. Inte när det är svinkallt ute iallafall. Och så ska man stå ute och vänta på busshelvetet som alltdi är en kvart försend eller något om inte den första bussen stannar..

Men imorgon ska jag nog ha klockan på nio så de kommer ju bli jätte interesant och se hur det går. hm.

lite senare kommer iallafall lina och david hit och vi ska ha de så mysigt så :) kolla på film, spela spel och bara mysa! :) Har även lovat att förlja med david upp till klingevi när han ska ha hockey träning. Och så kanske han skulle dit under dagen ochså för att friåka men ja får stå ut med kylan. När der gäller david är det det ju självklart att man ställer upp!:) min lilla fis (a

Ikväll ska jag nog hem till Thomas och kolla på film också men får se hur de bli.
Ska gå och lägga mig i soffan nu iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0