100106

Godmorgon!

Vaknade vai elva och då gick jag upp och satte mig och kollade på tv vid mamma & pappa.
Vet inte riktigt vad somh änder idag alltså. Men syster kommer ju hem från jönköping idag och stannar i 10 dagar så de kommer ju bli lite roligt. De 4 första dagarna iallafall. Sen kommmer jag nog bli väldigt trött på henne... xD haha

Men hoppas verkligen att hon inte glömde o.c boxarna nu som hon lovade att ta med! :) eftersom att det är så kallt ute och ja håller på att bli förkyld får jag inte gå ut för mamma så då passar de u perfekt att ligga inne och kolla på o.c :D

Bara 5 dagar kvar tills skolan börjar igen också.... Jag är verkligen inte sugen på att börja igen :( Gå upp tidigt och komma hem sent från skolan.. usch!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hallå, alla vill till skolan :)

2010-01-08 @ 11:26:46
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0