100105

Vaknade vid kvart över elva och då började jag att packa och klä mig för en dag ute i den kalla och friska luften! :) Gick upp till malin vid halv tolv och vid ett kom ingela och hämtade oss och skjutsade mig malin o therese till bliänga. Där var redan elin, millan o carro. Vi började med att åka skridskor =) Var riktigt roligt alltså, alla sög lika mycket xD haha
Sen satt vi inne och värmde oss och sen gjorde vi iordning en brasa och grillade korv (och therese grillade även  fläskpannkaka, och elin grillade sin lussebulle.... hahahaha xD ) Och så drack vi varm oboy och bara njöt! :)

Sen blev de pulka o stjärtlappsåkning! Åh jävlar vad de gick! =D skitroligt verklgien! ^^

Så dagen har varit alldeles underbar! Mycket skratt och prat med underbara männsikor! :) Måste vi göra om någon gång. Men de får ju gärna vara lite varmare än -20 grader. Men de gick att bar iallafall :) Härligt väder tycker jag faktiskt :) 

Nu blir det duschen och sen blir det att lägga sig framför brasan :)

Bilder kommer när jag fått dom av millan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0