100101

Vaknade 11,18 och var riktigt utvilad! :) Mår helt perfekt idag!
Visst ja kommer nog inte orka vara vaken till fyra inatt igen,
men är itne trött så jag håller på att dö och så mår jag inte dåligt! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
är styrkan öppen idag när det är nyårsdagen tro?
annars kanske ja kan ta skidorna och åka lite om de inte är för kallt :)

Här kommer lite bilder från gårdgen iallafall :)

Hemma hos mig på middag!


Helén & jag hemma hos mig!
väst med guld ditaljer gina tricot
kjol från monki
linne från gina
t-shirt från H&M
armband från glitter


Mamma & jag - Mamma & mammas bästa vän Susanne
Helén & jag - Pappa


Hemma hos Millan på förfest!



Johan & Maja - flickorna! <3



Linnea, Therese, Anna & Erica - Bella & Millan



Pontus & Therese - Bella, Martin & Therese

Sunnemo!


Vid tolvslaget blev det skumpa! :)
Jag - raket - Helén



Elin, Dennis & Alexander - Elin, Alexander & Johan
Helèn var också sugen att dricka lite skumpa - Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0