01.00

Har inte gjort så mycket idag efter att jag kom hem från Andreas.
Har mest bara gått runt, runt, runt, och runt..
Kollade på Brynäs -Modo en sväng också, men sen bytte jag över till Rallybrudar :)
Och efter den kollade jag på Another Cinderella Story. Rätt bra faktiskt :)
Snygg var han ju iallafall! (a haha

Men när klockan var typ tjugo över tolv så ringde Gunilla (min faster) och sa att Göran (min farbror, pappas och hennes bror) hade blivit sjuk. Och han har en njursjukdom sen tidigare så han har gjort en massa operationer p.g.a det så mamma och pappa har åkt iväg till han nu. Så får se om de kommer tillbaka hit snart eller om de åker med honom till karlstad.
Tycker så synd om mina kusiner David & Lina.. De är ju bara 11 & 15 år.. Och de är rädda varje dag att de ska hända honom någonting :/
Men jag får hoppas på det bästa iallafall! :)

Men nu ska jag bege mig till tv igen och sen ska jag sova.
För imorgon ska jag, Millan, Linnea, Therese, Elin & Malin och förhoppningsvis någon mer dra och åka pulka och skridskor :)
Och så ska vi ha en brasa och grejer! :D
kommer bli gööörmysigt! :)
Gäller bara att klä sig varmt ;) hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0