-

Vid ett kom lina hit och vi kollade på film och sen bakade vi kladdkaka. Men vid tre begav vi oss upp till klingevi för att hämta david som hade varit och åka skridskor sen halv elva.
Vi gick hem till mig igen och åt lite kladdkak och sen spelade vi poker. Kan ju säga att det inte är min starka sida precis .. xd haha
Vid halv fem gick vi upp tillbak till klingevi för David hade träning då. Han är så gullig när han tar på sog all utrustning. Han är målvakt och såå liten så han ser ut som en liten köttbulle med alla skydd på sig (a) min lilla fis! ^

Vid tio kommer Thomas och hämtar mig iallafall och då åker vi hem till han och kollar på film. Får väl verkligen hoppas att jag inte somnar.. Men de lär jag göra med tanke på att han har typ världens skönaste säng. Tror inte jag har varit där en gång utan att slumrat till xD haha

Får se om jag skriver sen när jag kommer hem igen eller om jag lägger mig direkt. Men isåfall får ni ha en trevlig kväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0