7 februari 2010


Detta vill jag ha!! Om någon bara kunde vara gullig och köpa det åt mig och komma hit med så skulle jag vara jätteglad :)




(klicka för större bild)



Somnade vid elva igår och vaknade vid tio. Vid tolv ungefär åkte jag och syster till styrkan och tränade. Körde bröst och så gick vi i brantuppförsbacke i 45 minuter. Det var asjobbigt åt rupman och låren! ;o
Men de är skönt :)

sen har jag itne gjort så mycket mer.

Imorgon är det skola och innebandy träning :) sen på tisdag är jag "ledig" orkar inte dra till skolan för att gå en mil och sen itne göra något mer. Så jag och Helén ska åka skidor istället! :) kommer bli great! (Y)


Men nu ska jag bege mig till sängen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0