trettionde november

Igår när jag mamma & Cattis var nere vid centrum så köpte vi julklappar till nästan alla kusinerna, har bara ronja & David kvar nu. Och så köpte jag även julklappar åt Elin & Helén. Så nu är de klara :)

Vid tjugo i sex kom Sara hit. Så vi gick upp och kolla på hockey. Var världig jämt! Men till slut förlorade munkfors tyvärr med 4-2 mot skåre. Men en riktigt rolig match att kolla på :)

Gick och la mig vat tio ungwefär men somnade inte fråns kvart i tolv. Och så vaknade jag vid kvart över fyra och mådde as dåligt. Men när jag skulle gå upp och sätta på mig kkäderna så var jag jätteyr. Så pappa sa att jag skulle stanna hemma om de skulle bli värre.
Tänk att när man väl vill gå till skolan så blir man sjuk..
Mår bättre nu så det är ju bra iallafall :) Har bara lite ont i magen.
Men imorgon måste jag gå för då har vi nationellt prov i Engelska, Läs & hör. Men gött att vi slutar typ vid 11 =)

Men nu ska jag gå och läsa lite mer i samhällsboken.


/Sandra


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sandra din baj? Jag saknar dig! :( <3

2009-12-03 @ 19:36:08
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Nicole

Får bli ändring på detta!

2009-12-03 @ 20:18:55
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0