tjugotredje november

Dagen började med sovmorgon! :)
Tycker det är väldigt onödigt att sitta i skolan två timmar och vänta på en letkion när man kan ta den senare bussen och missa en kvart. Men orkar ju helt enkelt inte att sitta där i två timmar varenda måndag. Det går bara inte!

Men när jag kom fram till hagfors så hade vi Samhäll, gick väl rätt så fort. Gick bara igenom några diagram.
Sen direkt efter hade vi engelska. Lysningsövning. Har nationellt prov i det nästa tisdag :)
Sen hade vi håltimme, då gick jag och pojkarna upp och åt mat, sen gick vi ner och hade gympa,
Fotboll, men det vill jag inte vara med på för det suger :p Så jag var inne i gymmet och cyklade och så istället :)
Sen var det bara svenska kvar :)
Sitter ju mittemot pontus så man skrattar hela tiden :)

Kom hem vid kvart över fem och då hoppade jag i duschen igen och la mig och läste lite:)


Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på twilight, och efter det ska jag kolla på Sex and the city filmen :)
Har Studiedag imorgon!


16 dagar kvar!

/ Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0