tjugosjunde november

God morgon!

Vaknade nyss av att det var någon i lägenheten över som spinger som bara den så det dånar i taket -.-
Men de var lika bra så jag  hinner göra det jag ska göra idag innan pluttisarna kommer hem :)

Ska dra ut till bergvik occh kolla efter ett par låga uggs, och så kanske jag jämt bara ska in på hm och veromoda en sväng :) blir kanske vila också ;) hehe

Men jag måste ju även ha pengar att köpa julklappar för också, måste köpa till Mamma, pappa, cattis, helena, helén, elin och säkert någon mer :)

Men får ju pengar när jag fyller år också (:

Men nu ska jag gå och göra mig iordning och berätta mina dagsplaner för Susanne som är hemma :)


/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0