tjugosjätte november

Vaknade vid nio när klockan ringde. Då ringade jag till tandläkaren och hörde om de finna någon tidigare tid som jag kunde komma så jag hinner med bussen till Karlstas dom går halv ett :)
Så ska dit vid tjugo över elva istället!
Får hoppas att de går bra där borta illafall, jag vill inte ha tandställnign igen men ändå så vill jag.
Men säger de att jag ska ha gomma så blir det NEJ! för de kommer jag INTE att ha en gång till! ALDRIG!

Men när jag kommer till karlstad ska jag iallafall gå hem till kuisninerna, får bara hoppas att någon är hemma när jag kommer för Felicias mobil är ju lite konstig.. Men ronja kanske är hemma, får hoppas på det! :)

Jag coh Felicia ska iallafall in till stan och shoppa lite och äta god mat på freden! Lite kusinmys sådär :)
Sen ska vi hem igen och bara ha det mysigt. =)

Men jag skriver kanske mer ikväll annars skirver jag imorgon när kusinerna och föräldrarna är på jobbet/ i skolan :)

hoppas alla får en bra dag! :)


/Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0