tjugonionde november - första advent

Igår kväll så spelade jag brainstorm med cattis. Alltid lika roligt att spela det för man är så ruggit ful i glasögonen man använder. Haha!

Senare gick jag och la mig och kollade på Beck - vita nätter. Sen så kom Cattis in till mig och frågade om hon fick sova hos mig och kolla på Sex and the city serien. Så den sätte vi på. Men kollade bara två avsnitt för sen blev jag så trött.
Vaknade vid åtta typ av att cattis gick upp och sen somnade jag om till halv elva. Då sa cattis att jag hade legat och slagit henne inatt xD hahahah. Jag älskar min syster! ;) (L)

Så nu på morgonen har vi städat i lite lådor och så. Och jag ska snart städa mitt rum ... Kan ju säga att en gris har det nog finare än jag har just nu. ;)

Sen blir det duschen och efter det ska jag mamma o cattis ner på skyltsöndagen och köpa lite smink på mia's och kolla på det andra om det finns något vill säga ;) haha


Hoppas alla får en fin första advent! :)


/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0