tjugofjärde november

Vaknade vid nio av att hemtelefonen ringde.
Men orkade inte gå upp och svara för jag låg så gott där jag låg.
Tror ändå bara att det var pappa så.

När jag var lite mer vaken så kollade jag klart på SATC filmen.
Sen gick jag upp och åt frukost och nu sitter jag här.
Har varit inne och kollat på en massa olika klädsidor.
Har hittat jättemycket som jag vill ha! :D
det brukar jag inte göra.

Hitta saker jag villa ha för totalt 2230 kr och det vettetusan om jag har råd med alltså.
För då har jag inga pengar kvar sen mer än ett par hundra..
Men när jag åker till karlstad på torsdag kanske jag bara behöver köpa ett par skor, och ett par leggings, en tjocktröja och några få toppar. Så kan jag ta resten efter jag fyllt år! och efter jul :)
Får ju även lönen snart också :D
Är ju inte så mycket men det är iallafall över tusenlappen tror jag :)

nu blev det långt, men Helén måste vara stolt över mig som skriver iallafall! ;) hehe..

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0