tjugofemte november

Sitter här och är rätt glad just nu! För jag har helg nu! :D
Och det ska firas med hockey tillsammans med Sara Forsén :)
Kanske en liten godispåse också? skulle sitta fint det.

Idag var jag iallafall på APU.
Jag Henrik & Lasse var i Skärjen och la paneltak. (Säger man la?)
Aja hur som helst så blev de riktigt fint aillafall :)
Fick sluta en timme tidigare för Henrik också, men han tyckte att jag skulle skriva full tid iallafall för att de hade inte något mer jobb åt mig och han tyckte synd om mig att jag bara skulle stå och titta på när han skulle till plåtslagerit och dola. Så det tackar man för! :)

Imorgon blir det tandläkaren och sen blir det att åka till Karlstad och busa med kusinen! :)

Nu blir det duschen! =)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0