Karlstad till Hagfors

Hallå där!

Var ju vid bergvik förut. Hittade två par skor som totalt kostade 348.50. lite glad jag blev då da! :)
köpte ett par uggs för 249 kr och ett par stövlar som egentligen kostade 500 kr men fick dom för 100 kr! =D
Kan visa bilder på allt jag köpt imorgon eller något när jag har ork till det!

Och så köpte jag även julklapp till Helena och till Helén :) Fast sak köpa en till sak till henne =)

Vid tio över sju kom Sara Forsén och hämtade mig och vi drag till Hagfors och kollade på innebandy.
Var riktigt jämt till sista perioden då det stog 3-2 till hagfors. Men i sista perioden vet jag inte rikgit vad som hände..
Munkfors förlorade iallafall med 6-3. Lite tråkigt! :/ Men de får ta dem i munkfors istället! :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är riktigt törtt efter att ha tillbringat en tid hos kusinerna. :)

Godnatt!

/ Sandra <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0