julmarknad

Julmarknaden med Cattis o Mormor var gansak rolig faktiskt. Var och köpte tundbröd. Skitgott verkligen! =D
Sen så gick vi in och så träffade vi mormors bror Lennart och hans fru Anne-Maj. Lennart bjöd oss då på fika! Bussigt av honom tyker jag :) Var rätt roligt att parata om alla sjuka saker.. hehe ^^

När vi fikat klart så vann Anne-Maj en bordsdukning. Riktigt snygg var den!
Och så var det en jättesöt gubbe som satt brevid som nästan inte fick några lotter sålda och jag fick så dåligt samvete att jag tvingade mormor att först köpa två och sen så tvingade jag henne att jag och cattis skulle få köpa två var också. Cattis vann en granris bukett som man sätter på dörrar o sånt. Inte jättesnygg kanske, men jag mådde bättre psykiskt när jag köpte lotter av honom. Han såg ju så ledsen ut .. Å de tycker jag inte om. hehe!
Men han blev glad när vi kom iallafall! =D

Men herregud vad de regnade förut när vi skulle hem då..

Jag har liksom bara en fråga.
Vart är snön?! :O


/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0