Hockey

Vid halv sju kom Sara till mig. Vid tjugo i sju gick vi upp till klingevi för att kolla på munkfrs - tranås.
Munkfors förlorade dock med 6-3 tror jag de blev.
Men de var riktigt roligt iallafall.
Satt och pratade och skojade med Emma typ hela tiden :) riktigt roligt.
Och så hade jag ju naturligtvis Helén, Elin, Sara, Malin, Anna & Lina brevid också :)
så det var en lyckad kväll tillsammans med några vänner :)
fick ju även träffa Hanna en stund! =) (y

Jag är ju somsagt ledig imorgon, men ska gå upp strax efter nio iallafall för att höra om det finna någon tidigare tid för mig så kanske jag hinner med halv ett bussen till karlstad så jag slipper vänta tills kvart över tre..
Men de blir ingen bio för mig imorrn iallafall.
Ska kolla på den till veckan istället :)


Hörs imorgon!


/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0