Ett år...

Ett år, 52 veckor, 365 dagar.
Så lång tid har det gått sen jag nog var den gladaste människan på jorden!
23 november 2008.
Dagen började med att man gjorde upp med Hanna att vi skulle gå på hockey, och sen skulle jag följa med henne hem :)
När vi kom hem till henne så kollade vi på en barnfilm och låg och skrattade hela tiden, vi pratde skvaller, och en massa minnen. Runt halv tio kom pappa och hämtade mig. Då åkte jag hem och åt pizza och sen tog jag datorn och täcket och la mig i soffan och kollade på mysteriet på greveholm :) Fick ett SMS som gjorde att jag fick besök den kvällen. Det var den kvällen som jag började tycka om dig mer än en kompis. Vi låg och pratde, skrattade, busbråkade och bara hade allmänt kul till klockan sex på morgonen då du åkte hem för att jag skulle upp åtta för att åka till Karlstad med Helén! :) Jag gick runt och var glad hela den dagen :)


Foto; Helén Lindberg!
KOPIERING FÖRBJUDEN!



Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här med kände att jag avr tvungen att skriva av mig lite.
Har gått runt och tänkt på det hela dagen.
Livet var att bra mycket enklare när man var liten. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0