En tur på stan!

Tandläaren gick bra! Om jag fortfarande ville ha bort överbettet om ett år så skulle jag få räls i över och underkäken. Men jag har ett år på mig att besämma mig iallafall. Men han tyckte att jag hade jättefina tänder annars. Bra sidobett och välskötta! =)

Kom till Karlstad vid halv ett, och så träffade jag sussanne på centrum så jag fick henne nyklas och traskade hem till deras lägenhet. Efter ett tag kom Felicia hem. Vi åt och sen drag vi till stan. Fick att några skaer med mig hem :)

- En kofta av något slag.
-en tunika
-två fest klänningar :)
Allt är från gina Tricot!

Ska kanske till stan en sväng imorrn när knorren är i skolan för när hon kommer hem måste jag vara hemma ;D mohaha.

Måste hitta mig ett par uggs!

Men vi hörs imorgon gott folk!


/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Helén

Skopunkten finns det ugs :D

På bergvik!

2009-11-26 @ 21:17:53
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0