trettonde december - tredje advent

Idag är det Lucia då. Och inatt hade jag mitt eget lilla lucia tåg på gatan jag bor på för mina vänner Helén, Hanna, Ida & Sara ;) Vi spelade sanning eller konsikvens. haha

gårdagn var rolig tycker jag :) Vid fem typ kom Helen till mig och vi började göra iordning maten och grejer.
Sen vid kvart i sex Kom Hanna & Ida :) Vi åt mat, skrattade en massa och öppnade paketen jag fick av dom :)
Av Helen fick jag en nalle men in bild på mig på magen :) och av Hanna & Ida fick jag ett hudvårdskitt i champagneflaskor! :)
Sen sjöng vi lite singstar och grejer.
Vid halv nio typ kom Sara och gjorde oss sällskap :)

Sen spelade vi sanning eller konka. Riktigt roligt alltså! ;D hahah
Vid halv ett åkte de hem typ och då städade jag och vid halv två så somnade jag :)

Tjugo över elva vaknade jag av att Hanna skrev sms och fråga om ja ville med på hockey halv tolv.
Visst livve jag de så det blev eld i baken för mig. Men tjoguminutersenare var vi uppe vid klingevi :)
Munkfors vann med 5-2 tror ja de blev :)


Är riktigt trött så blir sängen tidigt för mig sen :)

Pusss! /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0