trettionde december

vaknade vid kvart över elva idag men gick inte upp fråns tolv.
Då åkte jag och mamma o handlade och sen åkte vi ner till mormor och tog in posten åt henne och så bärde vi in ved :)
För de fick jag ett presentkort på bergviks alla affärer. Visst de vara bara på 1oo kr. Men kom igen.
1oo kr för att hjälpa sin mormor som är gammal och inte orkar sånt själv, de är väl klart att man ställer upp! Sånt jobb kan man ju göra gratis! + att jag fick 2oo kr och ett par assnygga solglasögon av henne i måndags när jag var där .. Min mormor är bra söt hon! :)

Efter vi kom hem så har jag bara kollat på sex and the city. Pappa sa att vi inte kunde åka skidor idag för att de var för kallt för det =/ jag som verkligen hade ställt in mig på det. men jaja.

Imorgon är det nyår, och de kommer nog bli riktigt roligt! :)

Först blir det middag med familjen, Helén, Elin, Sussane & Maja här hemma.
En trerätters och grejer! ;)
Sen ska jag och Helén vidare till Millan där :)
Och sen vidare till ännu ett ställe. :)


Men ja hoppas och tror iallafall på en riktigt lyckad kväll! :)

Vad ska ni göra på nyår? :)

Men nu ska jag fortsätta att kolla på SATC! :)
Men ja vill ha godis! ;o de finns ingen gullig jävel där ute som vill komma med en? haha^

Tjobre!

/Sandra


Kommentarer
Postat av: annie

festa :d

2009-12-30 @ 20:42:36
URL: http://anniejansson.blogg.se/
Postat av: annie

ja bli hos sofie ja :) behöver inte fråga vart du ska va eftersom du skrivit de ;)

2009-12-30 @ 23:31:55
URL: http://anniejansson.blogg.se/
Postat av: Felícia

HAHAH

din lögnhals-pål!!!!!!!

GRATIS ELLER?

Vem brukar klaga på att hon behandlar oss som slavar? ????? (förutom jag då ;) )

HAHHA du är ju bar FÖR rolig XD

2009-12-31 @ 03:29:19
Postat av: S a n d r a ♥

felicia, då är man ju dä i dagar och gör fullt av saker! Nu tog jag ju bara in lite ved och posten. det är stor skillnad! :P

2009-12-31 @ 11:22:30
URL: http://sandraaaolsson.blogg.se/
Postat av: Nicole

du vet vart jag ska (;

2009-12-31 @ 13:38:58
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0