trettioförsta december

Sista dagen på året nu då! :)
Vaknade vid kvart i tio idag. Jag som ville sova länge, men mamma och pappa gjorde mat tills ikväll och den förbaskade ölmaskinen låter som brunstiga älgtjurar en gång var tjugonde minut...

Men hoppade in i duschen iallafall. Sen smorde jag in mig med hudlotion, och jag lovar att jag är kletig än xD
Använde nog typ halva flaskan. Och så smorde jag in läpparna med idominsalva så att de inte ska bli torra och spricka ikväll. Så nu ser jag ut som en clown runt munnen! =D haha

Ska snart göra iordning mamma i håret sen ska jag be någon göra inbakade flätor på mig. Tänkte att ha lockigt hår ikväll, men får se hur det blir :)

Skriver nog mer sen, men om inte så får ni ha ett jävligt
GOTT NYTT ÅR! :)


/Sandra


Kommentarer
Postat av: Nicole

saknar dig bryyyden!

2009-12-31 @ 13:44:45
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0