tredje december

Idag idag har varit riktigt slapp! Första timmen på torsdagar har vi samhäll och det är faktiskt riktigt roligt i min klass! Sitter ju mitt emot pontus så det är inte många minuter under lektionerna som det är tyst på oss inte =D
Engelskan var inställd så då skulle vi haft rast i fyra timmar med eftersom min syster var i hagfors med bilen sååkte jag hem med henne istället! :) Så svenska antkeningarna ska jag få av Elin :)

Var även och tränade pump förut :) Alltid lika gött efteråt!!

Imorgon ska ska jag vara uppe vid bygg och sen är det äntligen helg! :)
Och på kvällen ska ajg och några till på bio. New moon! =D

Och så ska jag på barnkalas hos kusinen på söndag för hon fyller 9 år på onsdag, dagen innan mig :)
Min bebis håller på att bli stor.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0