träning

Har ju legat och kollat på Sex and the city hela dagen typ men vid halv sex åkte jag o Cattis på BodyAttack! :)
Å herregud vad jobbigt det var idag!! :O Blev jätteslemig i halsen så kunde inte andas ordentligt. Men de känns UNDERBART nu när det är klart! :)

Såfort Cattis har duschat klart ska jag också hoppa in och sen ska jag ta mig något att äta, men ser inte ut som att huset har såmycket att erbjuda. Får helt enkelt skicka ner någon till affären. Är riktigt sugen på kycklingsallad (a)

Visst ja, har även anmält mig till Kick offen på styrkan nu också :) Så den 9 januari så blir det en heldag på styrkan med en massa träning. mixpass, styrketräning och en utomhusaktevitet! :) Kommer nog bli grymt roligt och svettigt! :) hihi

Och imorgon ska pappa ta med mig ut på en skidtur. Jag kommer dö! finns det något jobbigare än att åka längdskidor? ;o hmm..

Men nu blir det duschen :)

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Nicole

längdskidor är tråkigt xD

2009-12-31 @ 13:23:52
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0