tjugotredje december

-dan före dopparedan :)

Tidigare idag så var jag och Helén och tränade vid Styrkan. Var i gymmet och körde helkropps styrkan. Varenda liten muskel tränades tror jag :)
Kom hem vid typ kvart över tre och då avr det bara att hoppa in i duschen och vänta på att mammsen skulle komma hem. När hon väl gjorde det så klädde vi julgranen, gjorde julskinkan, bakade knäck (som blev rätt misslyckade xD) och lyssnade på julmusik! :)
Sen så hade vi mys med limpsmörgås men skinka o leverpastej på :) 

Så ska väl snart gå och kolla på film och sen ska jag sova. Blir en tidig kväll ikväll för imorgon har vi mycket att göra innan vi ska hämta mormor för att åka till kyrkan och göra iordning allt tills kusinerna olsson kommer på besök :)  

godnatt med er!

/Sandra



Våran julgran :) Iår var det rött och silver som gällde. Förra året var det silver och blått!
Visst har jag och cattis lyckats ganska bra? :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

God jul Sandra :)

2009-12-24 @ 08:54:57
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0