tjugofemte december

Idag ahr jag firat jul med morbror anders och hans familj & mormor :)
Helena & Joakim kom hem till munkfors också. Och så var Andrea med ett tag men han åkte typ efter att vi åtit mat.

Idag fick jag iallafall
350 kr på make-up store
200 kr på gina
500 kr av mormor
100 kr av mormors grannar. herr och fru Ransbos tror ja de heter :P hehe men men tackar så mycket! ;)
Och så fick jag fullt av sminkborstar :)
ögonskuggspenslar, rougeborstar och andra olika penslar :)

Sjöng en massa singstar och grejer iallafall :)

Inatt ska ajg och knorren (felicia) sova hos mormor. Och imorgon ska vi hämta ved åt henne och skotta snö -.- henne gård är ju inte precis liten .... så blir nog ett tvåtimmars jobb att skotta bort allt kan jag tänka mig. Och vi är ändå två personer. Och om de snöar mer inatt blir det nog tre timmar.

Sen ska vi hem till mig och sova där några nätter :)

Men nu har jag inget mer att skriva.

/ Sandra

ps.
MusNicole, vilken fjant du har till pojkvän! hahaha! en rikgit mes ;D Inte lika cool och grym som dig! :D

Ds.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet, visst är han töntig ? :D:D

2009-12-26 @ 11:33:54
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Nicole

Den största ;)

Jag älskar snön, men känns ändå rätt värdelöst när det inte ser ut som det hänt nått xD

Det måste vi ATT de! :D:D

2009-12-26 @ 12:18:06
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0