tjugoandra december

Vaknade vid ungefär halv tio av att Cattis & Andreas kom hem. Gick upp och åt frukost sen åkte jag och Cattis och slängde skräp vid återviningsstationen.
Efter det åkte vi ner till mormor där Cattis tvättade hennes hår och rullade det medans jag hämtade ved och hämtde posten åt henne. Och så satt jag och läste upp alla hennes julkort hon hade fått. Hon Känner verkligen folk över hela världen! Tyskland, USA, England, det finns säkert någon jäkel som hon är släckt med på något annat ställe också :p Någon av mina 77 tremänningar kanske... Jar jag 77 men bara träffat 11 st. Haha!

Sen så åkte vi hem till Andreas och rev ner tapeter. Han och Cattis ska lägga golv, sätta tak och tapetsera om i hela "lägenheten". Så då är de kalrt att de utnyttjar mig som går bygg. Och inget får jag för de heller... :P

Var och tränade attack förut också (: kommer få riktigt ont i magen har jag en känsl av. Oh vad det gjorde ont idag =D xD
Fick även min julklapp av helen förut också :) Ett guldarmband! :) Tack så mycket vännen! <3

Men nu ska jag gå och göra något. Har ju läst ut alla twilight böcker för andra gången nu. Så nu vet jag itne vad jag ska göra innan jag somnar faktiskt. Verklade inte vara något bra på tv;n heller.

Men får sätta på en bra julfilm eller något :)
1 dag kvar till jul! :)

Pusss! /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0