tjogonde december

Idag fyller mormor 77 år! :D Grattis!
Har sovit hos mina kusiner fråns i fredags, därför jag inte haft tid att uppdatera.
Kom git på fredag vid två ungefär och då åkte jag, felicia, ronja och susanne till stan. Köpte bara en present till cattis :)
Igår gjorde vi inte ett dugg. Men på kvällen hade vi mys iallafall. Hela familjen andersson och jag :)
Och idag har jag haft pysseldag med Ronja :) har gjort smällkarrameller, och julhjärtan och sånt :)
Och så har vi sjungit en julsång för att nu har ju fjärde ljuset tänts!  :) så Jag, Felicia, och Rnoja sjöng tänd ett ljus för anders och sussie. :P riktigt duktiga var vi.. haha xD
Skulle ha åkt hem idag men åker hem imorgon istället. :)
Men hoppas alla får en fin fjärde advent! :)
Pusss / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0